Friday, April 30, 2010

Unu Mai

Unu Mai e cea mai ipocrita si oximoronica sarbatoare, pentru ca, (d'oh!!?!?!?) se celebreaza munca prin stat si lenevit! E pur si simplu degeaba.

Adik dak stau sa ma gandesc, daca de Unu Mai lenevesc, de Craciun si de Pasti ce ar trebui sa fac? sa sacrific porumbei si sa ma inchin Satanei? bine, eu sunt agnostica si deci nu ma agitam oricum. In plus, sarbatorile sunt o scuza legitima pentru cei care au nevoie de o scuza ca sa leneveasca si sa bea in nestire.

Si pentru ca si altii sarbatoresc prin munca si s-au apucat de facut revizia la reteaua de alimentare cu apa calda in caminele maguriste vreo 3 zile, mi-am miscat coada cea stufoasa de lup si am venit inapoi la haita de bastina. Din nefericire Unu Mai a picat si prost anu asta, nu mai fentam sistemu ca sa chiulim in zi lucratoare.


Pentru cei care lesinati dupa Vama si munte, va urez distractie faina, soare fara carii, sa nu cadeti prin rape alcoolizati sau sa faceti pneumonie de la inotat goi in apa inghetata si septica a Marii Negre de jeg; daca ajungeti prin spital, sa aveti grija sa nu se prinda doctorii ce ati tras.  Ce-mi doresc eu mie, dulce (bleah!) Romanie?... pai, eu de Unu Mai imi doresc sa gasesc de munca :)) , dar peste mari si tari, in tara lu Negru-ca-Obama si cei 666 de teroristi.

Si sa fie Unu mai bun, unu mai sincer, unu mai aproape, unu numai pentru voi...Sau doar Unu.

No comments:

Post a Comment

Smack my bitch up :