Thursday, April 8, 2010

Sodoma si Gomora

"Sunt student". Acestea sunt cele 2 cuvinte care iti rezolva jumatate din probleme; si iti creeaza cealalta jumatate!!Cat costa la noi sa demonstrezi ca esti student? 25 de lei si  o luna.

Pentru ca urmeaza sa ma interogheze yankeii de la Ambasada SUA ca sa vada ca nu ma duc cu silicoane explozibile la ei in grajd, am nevoie sa arat ca sunt student integralist, id est imi trebuie o hartiuta semnata si stampilata care se numeste situatie scolara ; imi place ca americanii astia vor sclavi cu IQ respectabil, sa stim sa calculam si viteza cu care trebuie sa alergam pe la mese, densitatea corecta a  bagajelor pe metru cub and so on and so forth.

Nefericirea face sa am facultatea in camp.La marginea marginii Bucurestiului. Ca sa ajung la Rect-orat (cratima e intentionata!) trebuie sa dau acatiste (nu, nu-mi tradez agnosticismul) ca sa prind un RATB sau un microbuz pana in Alexandria de unde sa iau un 96 care sa ma duca la Eroilor.

Astazi a trebuit sa sacrific un curs (toci,toci! Ja, Das bin Ich!) ca sa pot sa ajung la Rect-orat la ora la care presteaza doamnele secretare : 12-14 ( fir-as albastra daca pot sa imi dau seama de unde moda asta de 2 ore lucru cu publicul! adica ori dumnealor se considera super-secretare sa rezolve atatea sute de diverse probleme ale sutelor de studenti/profi cati suntem, ori au impresia ca traiesc intr-o comunitate de 200 de oameni, nu 2 milioane cate prezinta Crap-itala)



In fine, ajung acolo relativ repede, in ciuda estimarilor mele apocaliptice uzuale, vad cu stupoare ca la casierie se lucreaza si vineri cand am si eu liber si pot sa ma duc linistita fara a necesita chiuluri de la cursuri la care si asa am probleme cu deslusitul literelor. Intreb daca e nevoie de buletin sau vreun act. Nu, normal ca nu; cand trebuie sa le dau bani eu lor, nici nu tre sa stie cum ma cheama; daca mi-ar ei mie, tre sa aduc si confirmare de la presedintele tarii, presedintele UE, ONU, UNICEF, Greenpeace, the Church of Satan si altele.

Am presupus totusi ca m-a gasit doamna in baza de date a Universitatii, platesc cei 25 de lei ( compensarea financiara a pierderii de energie a celui care efectuand lucru mecanic cu muschii, tendoanele si oasele mainii va strica cerneala si hartie pentru umilul student) si mi se da o prima hartiuta cu care trebuie sa ma intorc la facultatea mea unde va fi trecuta pe la decan, trimisa inapoi la Rect-orat si cand se aproba, ma voi duce tot acolo sa ridic pergamentul autentificator al statutului meu de student silitor. Peste aproximativ o luna.

Farsza zilei : imposibil de caracterizat . Cand dam coltu sa iesim din cladirea rect-oratului observ cu stupoare inimaginabilul : la parter exista un Shopping Corner sau ceva de genul . Dupa ce falcile mi-au sucombat gravitatiei si dupa ce mi-am revenit din shock, mi-am mobilizat neuronii cat sa exclam o rautaciune : Cat de pitzipoanca trebuie sa fii sa ai nevoie de hainutze, gentutze si bilutze lucitoare in facultate?!?!?!! (ca doar nu s-au trezit aia din verdeatza campiilor sa deschida magazin acolo; a fost la cerere!)

Grijuliu, amicul Edi  ma sfatuieste sa ma moderez ca sa nu mi se increteasca parul gratis de sus-numitele creaturi. Este nemaipoimenit. Noi ne chinuim sa aducem un xerox in buncarul asta de-l numim facultate si Stangul are un inceput de mall!!!!!!

 Unde e Drept-atea, domnilor?! Cum sa nu ti se crape o vena in cap? Universitatea se umfla cu fondurile obtinute pe proiectele pe care se chinuie Fizica sa le duca la capat si tot noi suntem datornicii de pe locul intai.

Imaginati-va ca in Mall s-ar face o sala de curs in care sa se predea. Sa te duci la facultate in Mall. Visul oricarui pitzi/cocalar. Oare o fi si vreun sex-shop la subsol? ca bordel am auzit eu ca e in aer liber.

De fapt nu e mare lucru. In Liberty-n Center exista o capela in care se oficiaza slujbe. Adica de ce sa nu asculti vecernia in timp ce faci raft-ing? Nici nu mai ai nevoie de spovedanie, ca faci pacatele acolo de fata cu popa; "Iarta-ma, Doamne, ca iar dau banii de chirie pe o soseta.."; te iarta pe loc, la super-oferta; iti cumperi 2 locuri la pret de unul in Rai miercurea la oferta aia Oranj.

La biserica normala nu se mai duce lumea oricum, multi s-au prins ca mantuirea e propaganda electorala demagoga, asa ca incearca sa prinda non-culturile de Mall aka Sodoma si Gomora, care se intreaba turmentate : noi cu cine votam?

Daca mai stiti si alte aberatii din ciclul va rog sa le treceti la comentarii (pot scrie si cei neinregistrati).

Inchei cu o saritura in lungime si vesnicul Aleluius ! In numele protonului si neutronului si electronului, E egal cu mc patrat!

3 comments:

  1. Genial!!...it couldn't been said better =d>
    << ai uitat doar de bilutele atarnate de membre..ca sa nu excludem pe nimeni din categoriile de "fiinte"(ca oameni nu sunt) sus mentionate :D>>
    Mi-a placut la nebunie...
    Keep up,
    SS

    ReplyDelete
  2. "E o realitate cruda, e pur si simplu o realitate cruda!" Multumesc de apreciere ! :D

    ReplyDelete
  3. De bilute am zis, doar ca nu am precizat de ce sunt atarnate :))

    ReplyDelete

Smack my bitch up :