Tuesday, April 20, 2010

De la Electronica Ni Se Trage...

1.Some great achievement today...la laboratorul de electronik ne-a iesit lucrarea super; si nici n-am masluit datele. In plus am facut noi o constatare despre zebre : sunt cai in dungi alb-negru, i.e. cai emo.
2.Sunt mai efervescenta ca Schweppsu dupa ce am umblat prin ploia acidulata de cenusa vulcanului ala flegmatic.O sa imi ia foc parul in somn.
3.Visul e american, dar cosmarul e romanesc! strike 2 today. I'm eager for the next mishap.
4. Puncte-puncte. "We care (fara semnul exclamarii)"

Multumesc, atat am avut de spus.

P.S. : Sa dea cineva un sut lui Mercur sa nu mai retrogradeze, ca a macelarit horoscopul.;  ma fugareste mai rau ca la Cros and I'd kinda like to go back to my normal weird days.
Horrorscopul  e un fel de fortune cookie; noi, astro-naucii, nu credem pre-auzeli astrale. But just in case.

No comments:

Post a Comment

Smack my bitch up :