Wednesday, February 24, 2010

Cum sa Fii la Curent. Prea mult Curent.

Penele de curent sunt mana cereasca! Cand nu ai internetu in degete, devii iarasi om. asa cum am patit noi, caministii fizicieni, vineri seara, cand o pana de curent, blestemata fie instalatia electrica, m-a lasat pt a doua oara (!) fara laptop si hard extern care s-au facut friptura. De fapt adaptoarele lor, dar astea sunt detalii.

Dupa ce mi-am revenit din shock, calmandu-ma ca tre' sa dea curentu si verific atunci daca mai functioneaza zdranganelele, am mers sa pierd timpu cu dragii mei tovarasi, ca na!, fara curent, tre' kiar sa porti conversatii verbale, kestii d-astea antice.

E fain cand nu ai tehnologie in preajma. Ne-am simtit asa fericiti ca o comunitate de Amish...si ce e si mai fain ca invie campusu, dom'le, in situatiile astea! Ies caministii la aer afara ca furnicile din musuroiul gazat. Dar nici prea mult timp fara piese nu se poate. Computerul a devenit o extensie a fiintei noastre, ni se imbarliga sinapsele fara tastatura si net, park nu gandim cu tot creierul, zau asa!



Si revin electronii jucausi in firele de doi bani pe care ni le-a dat statul.. ma duc evident sa constat decesul la una bucata adaptor laptop si una bucata adaptor hard extern, dupa care revin la tovarasi si imi plang amarul, cum naiba numai mie mi se intampla mereu, si culmea, de mai multe ori!!!

Somnorosii physicutzi, prin camin ei se aduna, se tarasc bauti spre pat, noapte buna. In sfarsit, sa pot sa inchid si eu un ochi (de obicei ala cu care vad cel mai bine), ca atatia nervi ma lasasera fara vlaga si plamanii epuizati de la injuraturi semi-licentioase.

Liniste si pace pana la ..poltergeist!! asa cum am crezut initial.

La orele 2 trecute dupa miezul noptii, aud prin somn cum frigideru meu in rol de Frankenstein park vroia sa o ia la fuga urland, ca tremura din toate balamalele si scotea niste grohaieli anormale rau de tot. Ma salt ca mangaiata de defibrilator, dau sa ating veioza, ca e d-aia cu senzori, si am zis ca mi-a rasarit soarele pe masa, asa lucea beculetzu (el fiind foarte cartitza de ochior de felul lui). Sa nu pocneasca, il sting, se aude o bufnitura, flama puternica se reflecta in termopane si se simte fum. E clar : ori teroristi, ori extraterestri.

Sar spre frigider ca sa-l scot din priza ca sa nu moara de tot si aprind neoanele (pardon, tuburile flourescente, ca ma pica domn profesor la examen) care reactionau la fel de revoltate din cauze inca neelucidate.

Colegii de modul la fel de speriati, si lor li s-au ars niste kestii, altii pe palier si mai nefericiti : calculatoru si TVu le luasera foc efectiv. N-am mai dormit in noaptea aia de frica sa nu explodeze vreo priza.

Nici pana dimineata problema nu fusese remediata, ca doar era sambata si nimeni nu se omoara cu munca. De curiozitate, il pun pe un Tovarasul Elf Spatial sa masoare tensiunea in priza. 422 V constant. Pt cine nu stie, e aproape dubla fata de normal. Fireste ca ne-a masacrat aparatura!!

Intr-un final, vine nenea electricianu pe la pranz sa panseze firele, mama lor de fire care fumegau de miercuri la niste vecini, dar ei mai greu s-au prins sa anunte administratia la timp. Se topisera niste cabluri, s-au lipit intre ele si ne-au trimis tensiunea dubla, ca la super oferta. Ca doar dupa pana de curent.."vreti curent? luati d-aci, sa va saturati!!!"

Si duminica, du-te si alearga prin Bucu sa cauti adaptor de laptop..Cum sa nu ramai blocat in liftu dintr-un mall (cu nume de eveniment istoric marcant pt noi romanashii)?! ca doar sunt Zilele 'Nimic-NU-Merge-Bine', Festivalul Defectiunilor care de 2000 de ani se tine in fiecare zi.

Dar zambim dulce-amar ca si maine e o zi in care sa mai injuram sistemul si sa multumim Pamantului ca inca ne suporta. Acum traim cu lectia invatata si in fiecare seara inainte de culcare scoatem tot ce se poate din priza. Nu de alta, am zis ca prefer incinerarea, dar in conditii post-mortem.


Ochii-n sase sa nu va sara siguranta!
Hallellujus!

2 comments:

  1. Elful spatial in grad de mare-shal comenteazaFebruary 24, 2010 at 11:42 AM

    Hehee...noi sa fim sanatosi...puteau sa fie 600v, atunci sa vezi distractie de topaia frigiderul(asta daca nu se aprindea frumosul camin ca un beculet de craciun)

    ReplyDelete
  2. Lasa k tot e bine. macar cu asa mult curent sa zicem si noi ca suntem luminati la minte...:D

    ReplyDelete

Smack my bitch up :