Saturday, January 30, 2010

Sa am pardon, tovarasi!

Cu profunda lene si respect va salutam de la bordul acestei nave scufundate intr-o mare de .. nu stiu exact ce, da'i sigur ceva de nu miroase bine.
Psihologia umana nu inceteaza sa ne fascineze mai ales in timpuri de criza de timp (hai k o sunat scrantita rau asta!). Deci nu se mai poate! Tovarasii mei de suferinta care noi toti vom indura tortura prin electrocutare versiunea 2.0-beta  in bine-injurata zi de luni (ca dak Duminica e ziua Domnului, Luni sigur e a Satanei - sa traiesti, colega!!) sigur se vor regasi in randurile ce urmeza : in contextu nostru sa te feresti de Scaunul Electric inseamna sa nu iei 4 la Electricitate la examen, ma intelegeti.

Cand Eliade o scris cum pierdea el timpu in "Romanul Adolescentului Miop" noi eram inca tocilari din aia cu funduri de borcane la ochi, horipilati de cum putea sa se fereasca pustiul ala de invatat, noi care veneram Sfanta Invatatura. ( in cazu unora era "romanu adolescentului miop, obez si tocilar" 3 in 1, super oferta :P )

Si ma uit acum cum am ajuns, 10 ani mai tarziu, de ma ia cu zig-zaguri pe circumvolutiunile mele decolorate.

Examenul e in 2 zile.planul de lucru e facut gata, avem carte, avem coli, avem creion mecanic...Nup, nu e bine, nu mai am rezerva de creion, ma duc sa ascut unul traditional. da n-am ascutitoare. o sa iau un cutit. sau mai bine lama de bisturiu de mi-a adus-o o colega ca sa fac in ciuda la emoizi ca eu am cu ce.
-asa, ascut creionul..de ce nu iau un pix intrebati? e mai poetic cu creionu, na!

Si incepem sa scriem..da sa ma gandesc daca mai am mancare penru mai tarziu?..am niste orez chinezesc da imi fuge gandu la cornurile cu ciocolata de la patiseria de peste drum( care's asa d bune ca iti dau lacrimile de fericire ca la Surprize, Surprize)..da cafea mai am? bine bine, gata, ma apuc de Circ, uite!

Da sa ma uit daca mi s-a descarcat filmu, k dupa ce invat sa ma si relaxez. Imi pun si niste muzica, sa nu ma ia somnu de la atatia electroni bezmetici care alearga din camp in camp ca oile din Miorita. Pe Mess cine mai e?aaa, niste tovarasi au postat niste poze.. vreo 2 colegi din liceu iar s-au lasat de gagici si se saluta prietenos si politicos prin statusuri..clanul pitzi si-au updatat profilu de haifaiv..neinteresant.


Mai scriu vreo doua formule din care am inteles ca serpishoru din Edl cu sageti deasupra etc etc nu are treaba cu Steve Irwin.. mai arunc un ochi pe Deviant sa vad dak am facut 300 de view-uri..299.Super! sarbatorim cu o pauza de la toceala.

Colegele de modul ma oftica cu muzica data prea tare pentru cat de multa liniste e..si mai asculta si BrokeBack-street Boys (cine nu se prinde de aluzia la filmu cu gay, asta e)..imi pun castile si ma amagesc inca putin cu legea lui Faraday.. ce imi place fizica, dom'le!!aici daca nu se respecta legile, nu te baga nimeni la racoare, ba chiar toata lumea se minuneaza si lauda fenomenu!

Si frigideru bazaie asa romantic ca imi vine sa-l iau la dans, park baga romantze de Catalin Crisan, nu alta. Rezoneaza dragul de el cu ventilatoru de la laptop.

Brusc simt ca ma transform in Spiderman pentru ca urmaresc cu sufletul la gura o musca scelerata care face maratonu dintr-un perete in altul..stai, ca a obosit. ba nu, a fost provocata la o partida de sumo cu neonu. mai si ce da cu capu. asta e sansa mea! ma duc sa iau aroxolu.

Privesc cu invidie pe fereastra la plozii din blocul de vis-a-vis care se dau cu sania pe zapada proaspat asternuta si imi doresc sa fi fost iarna nucleara, k nu mai ieseau ei sa perturbe undele sonore din aria de suprafata din spatele caminului meu.

Ma uit la ceas. La naiba,  iar s-a facut tarziu. Mi-e foame. Mi-e somn (i.e. lene). Imi fac o cafea. Ma relaxez putin cu TubulTau cat imi beau otrava parfumata ( "Iarba sau cafea, cea mai buna-i din Columbia! Hai, caramba!!" ) . Usor cu fanteziile, hormoneilor, k ne suparam.

Gata, am zis, ma apuc de treaba serios. Da ma duc intai sa fac dus k iar nu mai apuc apa calda continua si adorm spunand rugaciuni la afurisitul de furtun si sfanta teava ruginita si sparta. La mine in camin apa e ca si curentu electric: alternativa, scarpina-m-as!!

Oftez cu nostalgie..ah, ce frumoasa e viata de student..ce bine e sa fii student, ai atatea scuze  sintagma. "sunt student" iti rezolva trei sferturi din probleme in tinerete. iar un sfert din probleme le ai tocmai pentru esti inca student. da trece ea sesiunea, si sa vezi pe urma dezmat...!

Mai, da stiu k ma plictisesc. hai sa mai plictisesc si pe altii. ma duc sa scriu pe blog acum cat mai pot, pana nu se intorc Ceilalti si ma obliga sa ma apuc de invatat, ca vine acu examenu si o sa-mi vad ochii de milog cersind indurare si lucind umed si disperat in scafarlia cea neteda a profului "Deget de Furnica" ( cine cunoaste, stie!).

Tocmai acu imi trimite tovarasul Toma <>
Tovarasul e maestru cu pozele, care vreti sa va convingeti , luati d-aci o legatura http://blakutps.blogspot.com/

Admir viteza de drift a timpului si inchei cu traditionalul :
Halellujus!Jos democratia!

Vizionati mai jos cum ar fi dak romanii s-ar fi jucat de-a Butterfly Effect :











No comments:

Post a Comment

Smack my bitch up :