Thursday, January 21, 2010

Procrastination

Dragi tovarasi si prieteni, precum si voi, cei rataciti nefericiti prin panzele de paianjen virtuale, sesiunea vine ca de obicei cu cea mai delicioasa lipsa de chef de invatat, asa ca daca tot tre sa tai frunza la caini....

hopa!! chiar asa, de unde vine treaba cu taiatu frunzei la caini? cainii nu manca iarba, decat Lupu din reclama aia la pasta pentru dinti( nu de dinti,ca doar nu rajnesc astia dintii de la morti ca sa frecam dantura cu smaltzul altora), dar aia e manevra comerciala. Poate e preluata faza d la americani, unde Cainii (Yo, Dooog! sau Dawg, k nuj ultima schimbare de porecle) mesteca si/sau fumeaza iarba :D .


"Tai frunza la caini?" ar fi un fel de "vinzi iarba lui Snoop Dog?!" care in continuare s-ar traduce cu "vinzi castraveti gradinarului?" ..,

Vai, ce fericita ar fi profa mea de romana (Saru'mana!) sa vada cata analiza pe text imi tasneste prin falange la ora asta, cand ar trebui sa dau cu Analiza in Mecanica, nu in vorbe( inside joke;)).

Ce urat din partea mea. Chiar acum ma impung rautacios Ceilalti. Am uitat sa ma prezint. Sunt Eu. O sa vii prezint si pe Ceilalti mai tarziu. Unii ne stiu, altii chiar ne cunosc. Daca va potriviti descrierii sa dati de stire k vrem si noi sa va intalnim.

Am zis sa incep eu azi, k ma plictiseam. Vrem si noi sa incercam (iar!) sa imbogatesc pletora de Blogoizi emancipati care emit judecati de valoare prin ionosfera... Ati observat asa ca toate kestiile geniale (pe care citim la unii pe care ii consideram luminati la minte) sunt de fapt aspecte atat de evidente incat nimeni nu le scoate la inaintare. Si se trezeste unu sa arate cu degetu la copac ca sa ne dam si noi seama din ce e facuta padurea si atunci exclamam cu stupoare : "Ba, cat de tare! Genial! ba, esti nebun?"

Apropo de intrebarile astea retorice vis-a-vis de integritatea mintala sau intelectuala pe care ni le adresam in stilul caracteristic de turma ( i.e. "ba, esti prost?!" , "ba, esti nebun?": zic de turma pentru ca o faza ca asta o miauna unu o data si p urma se ia ca ecoul la toti din gasca si se transmite mai rau ca gripa porcina). Ce ar fi odata sa si raspunda unu sictirit, "da, ba sunt prost! dar tot sunt mai destept ca tine!"

Blogurile sunt bune cand te apuca palavrageala si n-ai pe cine zmotoci la urechi si ca sa nu vorbesti de unu singur sa te faca lumea "Lucian" ( physicii mei stiu de ce! =))) aka schizoFizic in cazul nostru, le scrii frumos undeva unde ai impresia ca poate te si aude cineva, sa nu pari complet inept.

De fapt daca ne gandim, jurnalele dintotdeauna au fost o forma discreta de a-ti manifesta schizofrenia mai mult sau mai putin avansata. Daca tot auzi voci in cap ( gandurile) si te apuci sa le scrii in jurnal, e ca si cum ti-ai trimite scrisori. Mailuri, domne, ca suntem in secolu XXI. Asa se realizeaza corespondenta intre personalitatile multiple fara camasa de forta. :D

Ca tot suntem in examene, sa va povestesc o istorie de-a unui prieten fost student la Agricultura prin Cluj. Avea badea asta un profesor de biologie cred cam ne-destul la minte care la un examen i-a pus pe studenti sa recunoasca si sa numeasca gandacii de cultura ( nu mai stiu de care, porumb, grau, lucerna si toate cele) uitandu-se doar la piciorusele lor delicate si gadilacioase de gandacei.

Sublima proba asta, ca nu se asteptau nefericitii sa ii friga asa tare tovarasu profesor. Toti disperati sa nu pice, nu stiau cum sa-l ia pe prof sa-i spuna ca a exagerat, numa o fata mai iute de caracter si cu o pereche de cojones de adamantium (sa-l faca gelos si pe Wolverine) se ridica : "Domn profesor, eu imi bag picioarele! Asta e bataie de joc, nu examen, fi-ti-ar labele de gandac sa-ti fie!"

La care fireste profu se enerveaza si in timp ce lelitza se pregatea sa iasa o intreaba: " No, bine don'soara, cum va numiti, sa stiu si eu pe cine pic!"

Jana noastra D'Arc (D`Rac, mai bine!) iese si scoate picioru pe usa : " Ghiciti!"

Slava tie, tovarasa! sa ne traiesti, ca rar mai vezi coloana vertebrala la studentii din ziua de azi care sunt in stare se perie blanile profilor pentru o nota mare.

Nu stiu cum s-a rezolvat povestea in continuare, bine ca amicu povestitor o trecut fain examenu.

Iar acum ma retrag si eu ca ma ia un somn de-mi vine sa ma scarpin si mai am de lucru si Ceilalti sunt plecati.

Hai sa invatati bine!

Cu respect,
Eu.



No comments:

Post a Comment

Smack my bitch up :