Sunday, July 4, 2010

Happy 4th of July?

Trai-v-ar stelele pe fond albastru si dungile alb-rosii de pe steag, mai yankeilor! ca asa neam de naivi si saritori rar am vazut! pacat ca v-o trag rusii si turcii la fel de tare cum ne joaca pe noi de atatea sute de ani mai rau ca la fotbal...

afara e o vreme neprietenoasa...ploua linistit si nu prea ( salutari Uraganului Alex pe aceasta cale, multumim pentru efectele speciale furnizate in ultimele zile si nu, nu fac aluzii la tornada mea, prietenii stiu de ce! ^x^)

dar conform cantecului "Vine ploaia, calc pe iarba, Zambind plec la munca-n graba!" nu las ploaia sa-mi strice cheful de a impacheta tricouri alaturi de ecuadorienii mei de la magazin. Deoarece,da, azi de Ziua Independentei, a voastra tovarasa de seama era de munca.

In ciuda  ploii torentiale, noi ne-am distrat teribil, ne-am pozat pana si cu crabii, ca sa scoatem niste pictoriale high pt Cartea Cu Fetze. Dar cum pe ploaie de 4Iulie, ca american, ai prefera sa te speli pe dinti cu o sticla de Jack sau sa pregatesti strabunica s-o pui pe gratar, sa dansezi cu crevetii pe balcon, in scoicile mele...nu sa vii sa cumperi t-shits (not a typo),  Turcu Sef (sta-i-ar barbecuiul in gat) nu vru sa piarda bani platindu-ne sa facem drifturi printre rafturi, a hotarat sa ma trimita acasa, ca deh!, eu nu fac parte din grupu lui de sclavi.

da nu-i bai! am apreciat dusul rece pe care l-am tras pana la prima statie. in autobuz Nea Soferu, acelasi ca si acum 2 ore cand plecasem spre munca, ma privi cu o mila sfasietoare...un alt nene vazandu-ma asa proaspat spalata mi-a oferit un prosop : "-It's a bar towel,smells like beer!"; Stimate Domn, pentru gestul in sine, prosopul putea sa miroasa si a palinca; in Romunica n-ai vedea asa ceva. Viata lunga si prospera sa aveti,ma inclin!

doar acu 10 minute m-am mai racorit oleaca cand m-am dus la plaja sa ma reculeg; sa ma re-culeg : pentru ca in fiecare dimineata ma culeg de prin patul spartan care scartaie la cea mai mica miscare de parca se descompune in vectori dupa toate directiile.

dupa cum vad,la mine e plimbarea si aspirina..numa bine, ca la DollarZone iau borcanu de 100 tablete cu $1. poa' sa fie si soricioaica, n-are a face: autosugestia lucra, domne!

Aseara trebuia sa petrecem. m-am petrecut eu singura pe dupa perna injurand asa cum fac de ceva zile din cazua maselei de minte. hopa! aici e punch line-ul . rasare acum,ca ciuperca dupa ploaie;  ca sa-mi vina mintea la cap, ca pana acu s-a plimbat ea stie pe unde ; si iese @$%#  din gingie mai greu ca Romania din criza, mai dureros ca mersul pe jos 5mile pana la munca in Madeira Beach, mai enervant ca muzica proasta de la radio etc etc.

fireste ca asigurarea medicala nu acopera Dental Care..la astia dentistii is niste macelari eleganti cu privilegii de matroane daca s-ar legaliza prostitutia.. tre sa ai abonament special plus curaj de betiv sa te lasi pe mana lor. naspa sa fii minor aici ca nici macar masaj cu etanol nu pot sa-i fac. ma multumesc cu o gargara cu saramura, e revigorant..Fuck Listerine, Saramura rulz! :)))

Multe lipsuri de Ziua Independentei...multe goluri umplute cu apa de ploaie care a stins praful aruncat in ochi. Iar pe Frontul de Vest.."Dragoste in Vremea Holerei".

St Pete Beach,4th of July : wind blowing with 16mph, humidity 90%, temperature : 78Fahrenheit.
Inchei transmisia, tovarasi,ca ma duc sa arunc colacul de WC, pardon, de salvare, ca sa adun ce se mai poate din Ziua Americanilor!

No comments:

Post a Comment

Smack my bitch up :