Monday, July 12, 2010

Zdravstvujtye, Vidma!

Tovarase Gushter, tu, atat de dor ti-era de mine ca te-ai teleportat la mine sub pat, bre? Pai daca afla Sabi,nu-ti rupe coada?! da, dragii mei necititori, in aceasta seara minunata,venind acasa de la plaja din St Pete Florida ( si ce te lauzi, ha?) am descoperit sub pat puiul de amfibian cuibarit sub cuibu meu derapanat.

dar ca sa vezi, soparlitzul isi adusese si soparlitza, care domnisoara Gushter sedea pe tavan ca Spiderman. paralizate de frica auzindu-ne tipand si sarind p-aici ca Cameron Diaz dupa o supradoza de Monster (energizantu care face regulile aici) am putut sa le capturam; pe domnul Gushter l-am eliberat in natura. cu domnisoara Gushter,din cauza unor erori de procedura la descarcerare la locul incidentului, cu regrete etern va anunt ca s-a pronuntat decesul la orele 21: 12.

este nemaipomenit! la asa chirie ($100/week wtf!!!!) cred si eu : pets are on the house; buy 1 get 1 free ( ca ofertele la tricouri delanoi de la magazin ) : roaches are included, lizards come as a bonus. deh, nu oricine are onoarea sa locuiasca cu pesta americana.

ca o Groparitza novice am azvarlit trupul neinsufletit al creaturii la ghena horipilata de curba gausiana a probabilitatii ca alti fartatzi ai Gushterului sacrificat sa se fi strecurat prin celula, pardon, camarutza noastra umila. asta e, tot vroiam eu sa-mi tina cineva de urat.

Odiseea Floridiana continua cu episodul  " Cold War : Empire Strikes Back " ;  rusii imi manca zilele in continuare : singura kestie mai rea ca un rus este.. ati ghicit! O rusoaica! regina Amigdala Epileptica in persoana. o sa-mi iasa peri albi. deocamdata is aurii. (cam ca peshtishoru, dar fara inotatoare)

Si totusi, de o luna incoace am intinerit cu 2 ani...bine,nici n-am avut de ales,ca altfel nu mi-as fi luat abonament pe autobuz cu reducere; ce potriveala,ca aceasta experienta extraordinlingura trebuia s-o am la sfarsit de liceu,cand se prelingea inca optimismu prin crapaturile pesimiste de emoid in devenire.

S-or dus 4 saptamani de cand incerc sa ma murdaresc de America; sa ma manjesc cu oleaca de trai yankeu. Serios,ce-as vrea sa vad macar o data o masina murdara aci. Si noaptea lucesc masinile de parca si-au tras tratament facial cu diamant; sclipesc jantele alea cromate de poti sa te machiezi in ele. Adevaru e ca nici n-au cum sa se murdareasca, aici si noroiul e curat,ca e de fapt nisip in cel mai rau caz. (*oftat preluuung*)

Acum sunt orele 22:00 si ca sa mentin tonul comunist urmeaza inchiderea programului, deci ma scutur denisip si ma inclin..dragii mei romanei, ce m-as face fara ei?...

p.s.: pentru cine nu stie rusa (du-te,mah! noh, ma gandesc ca nu citesc numa pensionarii !) titlul inseamna "buna ziua, vrajitoareo!"

1 comment:

Smack my bitch up :