Monday, June 28, 2010

State Statute Statistic

ma si pufneste rasu cand citesc randurile pline de entuziasm pe care vi le-am asternut cu atata naivitate inainte sa ajung aci. bine, ca nici macar nu-s in Clearwater, is pe una din plajele din sud,la verisorii Dracului si, respectiv, nepotii mamii lui care se numeste St Pete Beach; bine o zis cine o zis ca pana la Dumnezeu te manca sfintii si mai ales in cazul de fata,Sfantul Petru.

Poposind pe plaiurile ( nu pot sa zic mioritice ca astia n-au oi, numa niste pterodactili miniaturizati... ahaaa-->) pelicanice constat dupa toate statisticile ca e un fel de Mamaia upgradata :
 Au strazi perfecte, palmieri de-ti vine sa-ti dai palme, apa curata ( pana n-o da petrolul prin vizita),nisip fierbinte ca carbunii si alb ca zapada ( mai ca-ti vine sa tragi liniute de pe staniol cu el,asa-i de fin). Oamenii-s asa de stresant de primitori ( asta daca nu is drunk,high sau "Don't Give A Fuck"-ers) da la ei totul costa (vorba aia, frate, frate, da' pt tine n-am branza), preturi cu efect de bormasina pe portofelul omului de rand ( adik fraier si fara bani).si apoi cum sa nu ti se para Romunica noastra paradis?

mai si-mi lipseste cuantica,dom'le...apai inainte sa plec daca as fi calculat eu densitatea de probabilitate ca astfel de evenimente sa se intample, imi luam masuri de protectie. o bata, un topor, spray cu acid sulfuric, electrosocuri, bomba cu gaz sarin etc etc etc.

acum constat ca trebuie sa tunelez prin bariera de potential a fantanii cu peretii infiniti de US$h1t in care ma aflu...si vazand partea distractiva a lucrurilor.. in fiecare zi mi se confirma nivelul infinit de prostie americana. Astia nu stiu matematica elementara de clasa a 5-a. Avem oferta la tricouri Buy 2 Get 1 Free si aud o tanti intrebandu-l pe barbat-su : "draga, cam cat am plati daca luam doar 3?" bai, esti copac? pardon, palmier?!

sunt din ce in ce mai convinsa ca Statele Unite is sustinute de efortul titanic al unor pitici geniali apatrizi care traiesc in subteran.

azi am lancezit, e prea cald afara ca sa ma deplasez; eventual oi iesi sa vad apusul daca nu da cu furtunu:P

Hakuna Matata!

1 comment:

  1. Mary, ma omori cu zile - de ras - ( te las pe tine sa decizi vrei sa ma vezi moarta de ras sau sunt zilele de ras...pt mine sunt valabile amandoua variantele :P)..dar acum serios, daca nu-i bati pe Bond sau pe Chuck, nu te mai angajeaza nenea din biroul oval...nu trebuie doar sa te duca neuronii ci si fibra musculara :P
    oricum, knock'em dead

    SS

    ReplyDelete

Smack my bitch up :